FORUM
[FAQ]
Întrebări Frecvente

Aici puteți găsi răspunsuri simple la cele mai comune întrebări pe care le primim de la participanți. Dacă nici aici și nici în alte secțiuni ale site-ului nostru nu găsiți un răspuns la o întrebare, puteți oricând să ne contactați folosind formularul de contact.

General

Întrebări frecvente despre înscriere și regulament

Dezbateri interne

Răspunsul la problemele frecvente ce pot să apară pe parcursul activităților din cadrul comitetelor sau Adunării Generale.

Evenimente

Află răspunsurile la întrebările despre participarea la evenimentele sociale și profesionale din cadrul Forumului.

Acomodare

Tot ce trebuie să știi despre costuri, cazare, masă și transport.
FORUM
[Întrebări Frecvente]
FAQ
1. General
[FAQ]

Înscrierea pentru oricare dintre cele două poziții din Forum (moderator sau membru de comitet) se face completând formularele aferente de pe site. Conform Cronologiei, acestea o să fie disponibile începând cu 1 mai (moderatori) și 1 iulie (membri de comitet).

Până atunci este disponibilă preînscrierea, prin care oricine poate să-și manifeste interesul pentru Forum. Ulterior, ei vor trece și prin procesul de înscriere iar dacă sunt acceptați vor beneficia de anumite surpriza din partea echipei de organizare.

După trimiterea formularului pentru oricare din cele două poziții, echipa de organizare o să vă contacteze pe email pentru a vă informa cu privire la următorii pași. Pentru moderatori asta înseamnă un interviu în urma căruia decidem dacă sunteți sau nu acceptați, iar pentru membrii de comitet, este necesară doar aplicația scrisă.

Tot procesul prin care echipa de organizare vă comunică aceste detalii poate să dureze câteva zile sau chiar o săptămână. O să oferim toate detaliile tuturor celor înscriși.

În funcție de restricțiile în vigoare în perioada în care Forumul o să se desfășoare, măsuri sanitare de protecție împotriva COVID o să fie implementate. Purtarea măștii, distanțarea socială, minimizarea contactului cu persoanele din exterior, cererea unui test PCR negativ la momentul sosirii sau testarea rapidă pe parcursul evenimentului sunt posibile exemple de astfel de măsuri. Echipa de organizare o să facă tot posibilul pentru ca evenimentul să se desfășoare în condiții sanitare impecabile pentru a asigura protecția tuturor, astfel, în situații este posibil ca evenimentul să fie amânat pentru anul următor.

Toți participanții la Forum trebuie să fi împlinit vârsta de 18 ani și să fi fost studenți în anul universitar 2020-2021.

Înainte de a fi acceptat în cadrul Forumului, se poate folosi oricând formularul de contact pentru a lua legătura cu echipa de organizare cu orice fel de întrebări sau probleme. Odată acceptați în Forum, moderatorul comitetului o să fie principala persoană de contact. De asemenea, departamentul de Resurse Umane o să fie constant prezent prin voluntarii săi pentru a vă ajuta.

2. Dezbateri Interne
[FAQ]

Da, nu există nicio restricție de acest fel în cadrul Forumului. Răspunsul cu privire la aplicația pentru moderator o să fie primit înainte de deschiderea înscrierii pentru poziția de membru de comitet.

Președintele este ales în mod direct de către membri, el fiind la rândul său un membru al comitetului, în timp ce moderatorul este ales de echipa de organizare. Pe lângă acest aspect organizatoric, moderatorul este cel care moderează dezbaterea din cadrul comitetului și nu participă activ la aceasta, în timp ce Președintele participă la aceste dezbateri și reprezintă comitetul în interacțiunea cu celelalte comitete. Pentru mai multe detalii despre formatul Forumului, click aici.

Cele două documente care alcătuiesc Proiectul de Lege sunt Expunerea de Motive (unde se prezintă un context socio-politic asupra subiectului) și Proiectul Legislativ, unde se scriu soluțiile pe care comitetul le propune. Click aici pentru o explicație mai cuprinzătoare.

Dezbaterile din cadrul Forumului sunt atât formale, cât și informale, în funcție de momentul la care ne referim. Moderatorul este cel care asigură această diviziune, dar și tranziția. În prima parte, unde se discută Expunerea de Motive, dezbaterea este una formală, iar în a doua parte, acolo unde se lucrează la Proiectul Legislativ, soluțiile se găsesc prin metode informale.

Implicare directă în dezbateri și tot procesul de găsire a soluțiilor care să fie introduse în Proiectul Legislativ sunt rezervate membrilor fiecărui comitet. Cu toate acestea, vor exista invitați externi care vor discuta aceste subiecte sub diferite forme, în afara momentelor în care comitetele caută soluții.

Dezbaterile o să dureze, aproximativ, 6 ore, timp de 4 zile, urmând ca în ultima zi să organizăm Adunarea Generală. Forumul o să aibă un program clar și accesibil tuturor participanților săi. În acest moment, programul definitiv este în lucru, echipa de organizare încercând să planifice totul cât mai bine pentru a putea oferi tuturor participanților oportunitatea să participe la cât mai multe evenimente.

Regulile de procedură din timpul dezbaterilor, care acoperă toate detaliile, începând cu detalii despre codul vestimentar și terminând cu tipurile de moțiuni din cadrul dezbaterilor, o să fie disponibile pe site-ul nostru începând cu data de 1 mai, concomitent cu momentul în care o să deschidem înscrierea pentru moderatori.

3. Evenimente
[FAQ]

Toate activitățile care se desfășoară în afara comitetului sunt recomandate tuturor participanților. Atât evenimentele sociale, care oferă oportunități de networking și relaxare, cât și cele de profesionale, care pot ajuta participanții să dobândească anumite cunoștințe și abilități necesare după absolvire, pot face Forumul o experiență mult mai completă și plăcută. Cu toate acestea, aceste evenimente nu au un caracter obligatoriu.

Toate aceste evenimente sunt dedicate exclusiv participanților la Forum și invitaților noștri. O listă cu toate aceste evenimente, împreună cu locația și orele de desfășurare o să fie disponibile pe site-ul nostru înaintea începerii Forumului. Înscrierea la aceste evenimente se poate face atât online, folosind contul de pe site odată ce ați fost acceptați, dar și în persoană. În timpul Forumului, voluntarii noștri o să promoveze aceste evenimente și o să puteți discuta cu ei despre înscriere.

Toate detaliile legate de fiecare eveniment o să fie disponibile pe site-ul nostru. Majoritatea evenimentelor din cadrul Forumului nu au o taxă de participare, dar o să existe și situații în care acest lucru o să se impună. Evenimentele cu taxă o să fie marcate ca atare.

4. Acomodare
[FAQ]

Nu există o taxă pe care persoanele interesate de eveniment trebuie să o plătească pentru a putea participa.

Cazarea este oferită de către Forum, cu titlu gratuit, în căminele Universității din București. Transportul până la eveniment trebuie asigurat în mod individual de către fiecare participant.

Forumul le oferă oportunitatea celor care doresc să își rezerve două mese calde în fiecare zi la un preț accesibil.

Mai multe detalii despre toate aceste aspecte urmează să fie anunțate.

Cazarea pe care Forumul o pune la dispoziția participanților se află în căminul Grozăvești al Universității din București

Datorită situației generate de pandemia de COVID-19, toți participanții la Forum sunt nevoiți să folosească unitățile de cazare pe care Forumul le pune la dispoziție.

Meniul o să fie disponibil în momentul în care să înceapă înscrierea pentru membrii de comitet. O să existe și o opțiune vegetariană, împreună cu o lista a alergenilor pe care fiecare meniu îl conține.

Nu găsești ceea ce căutai?