FORUM
[FAQ]
Întrebări Frecvente

Aici puteți găsi răspunsuri simple la cele mai comune întrebări pe care le primim de la participanți. Dacă nici aici și nici în alte secțiuni ale site-ului nostru nu găsiți un răspuns la o întrebare, puteți oricând să ne contactați folosind formularul de contact.

General

Întrebări frecvente despre înscriere și regulament

Dezbateri interne

Răspunsul la problemele frecvente ce pot să apară pe parcursul activităților din cadrul comitetelor sau Adunării Generale.

Evenimente

Află răspunsurile la întrebările despre participarea la evenimentele sociale și profesionale din cadrul Forumului.

Acomodare

Tot ce trebuie să știi despre costuri, cazare, masă și transport.
FORUM
[Întrebări Frecvente]
FAQ
1. General
[FAQ]

Înscrierea pentru oricare dintre cele două poziții din Forum (moderator sau membru de comitet) se face completând formularele aferente de pe site. Conform Cronologiei, acestea vor fi disponibile astfel: petru moderatori, incepand cu 6 mai, până în data de 22 mai ; pentru membri de comitet, începând cu 13 mai, până în 3 august.

După trimiterea formularului pentru oricare dintre cele doua pozitii, echipa de organizare te va contacta e pe e-mail pentru a te informa cu privire la următorii pași. Pentru moderatori, va urma un interviu de selecție, iar pentru membri de comitet este necesară doar aplicația scrisă. 

Tot procesul prin care echipa de organizare va comunica aceste detalii poate sa dureze până la o săptămână.

Măsurile de protecție împotriva COVID-19 vor fi implementate și adaptate în funcție de restricțiile existente în perioada de desfășurare a evenimentului. Echipa de organizare va face tot posibilul ca FSRP să se desfășoare în condiții sanitare adecvate, pentru a asigura protecția tuturor participanților. Astfel, dorim să notăm existența riscului de amânare a evenimentului pentru anul următor dacă legislația de la momentul desfășurării evenimentului nu ne va permite organizarea acestuia.

Toți participantii trebuie să fi împlinit vârsta de 18 ani.

Toți participanții trebuie să îndeplinească una dintre cele două condiții: să fi fost studenți în anul universitar 2021-2022 sau vor fi studenți în anul universitar 2022-2023. Astfel, toți viitorii studenți vor avea șansa de a participa la dezbateri. 

Anul acesta, FSRP se va desfășura în incinta Palatului Parlamentului, în București.

Pentru probleme logistice care apar înaintea sau în timpul Forumului, Departamentul de Resurse Umane va fi întotdeauna disponibil. Poți da un mail către hr@fsrp.ro.   

Pentru probleme de ordin academic, după repartizarea pe comitete, prima persoană de contact trebuie să fie moderatorul, iar mai departe, departamentul Academic. Îi poți contacta la academic@fsrp.ro.

2. Dezbateri Interne
[FAQ]

Da, nu există nicio restricție în acest sens. Aplicațiile pentru poziția de participant vor fi deschise pentru o perioada extinsă. Astfel, cei ce nu au reușit să obțină poziția de moderator, dar își doresc sa participe la dezbateri, o vor putea face în calitatea de membru de comitet.

Dezbaterile vor dura , aproximativ, 6 ore, timp de 5 zile, finalizându-se cu Adunarea Generală. Forumul va avea  un program clar și accesibil tuturor participanților săi. Urmează afișarea programului definitiv în săptămânile ce vor urma.

Dezbaterile din cadrul Forumului sunt atât formale, cât și informale, în funcție de momentul la care ne referim. Moderatorul este cel care asigură această diviziune, dar și tranziția.

Regulile de procedură din timpul dezbaterilor, care acoperă toate detaliile, începând cu detalii despre codul vestimentar și terminând cu tipurile de moțiuni din cadrul dezbaterilor, vor fi disponibile pe site-ul nostru începând cu data de 6 mai, concomitent cu momentul în care se va deschide înscrierea pentru moderatori.

3. Evenimente
[FAQ]

Invităm participanții la activitățile ce se desfășoară în afara comitetului pentru a se bucura de networking într-un spațiu mai puțin formal. Cu toate acestea, evenimentele nu au un caracter obligatoriu. 

Evenimentele Forumului sunt dedicate exclusiv participanților și invitaților noștri.

Înaintea începerii proiectului, echipa de organizare va pune la dispoziția participanților un document subsumând toate evenimentele ce vor urma, împreună cu locația și orele de desfășurare. Înscrierea la aceste evenimente se poate face online, folosind contul de pe site sau în persoană.

Va rugăm să consultați site-ul nostru pentru detalii legate de fiecare activitate.

4. Cazare, masă și transport
[FAQ]

Nu se percepe taxa de înscriere pentru participarea la ediția din acest an a Forumului.

Cazarea este oferită de către Forum, cu titlu gratuit, în căminele Universității din București. Transportul până la eveniment trebuie asigurat în mod individual de către fiecare participant. Prânzul și gustările din timpul pauzelor de cafea sunt asigurate de către Forum.

Meniul va fi disponibil în momentul în care vor începe înscrierile pentru membrii de comitet.Vei putea opta pentru un meniu specific restricțiilor tale alimentare.

Nu găsești ceea ce căutai?